GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၃)

GTCမွာေတြ႕ၾကမယ္

အပိုင္း(၃)

ေမာင္ဒီေန႔ျပန္လာမယ္ ဆိုလို႔အတန္းဝင္ၿပီးအနားယူလိုက္တယ္ တေရးတေမာခနအိပ္တယ္ ေက်ာင္းသားေရးရာက Roll callေတာင္းလို႔ဌာနကိုသြားလိုက္တယ္ Roll callစာရင္းတြက္ေနရင္း ဆရာမေလး သႏၱာေအာင္က ဂ်ဴတီေစာင့္ေနရင္က ျပန္မယ္လုပ္ေတာ့ ေသာ့ေပးခဲ့ၿပီးျပန္သြားပါေလေရာ ဒါနဲ႔ စာရင္းေသခ်ာစစ္ေဆးေနတာနဲ႔အခ်ိန္ကညေနေရာက္မွန္းမသိေရာက္လာတယ္ ဒါနဲ႔သန္႔ရွင္းေရး ဦးျမင့္နိုင္ ေရာက္လာၿပီး

ဆရာမ ေစာင့္ေပးရမလား လို႔ေမးလာတာနဲ႔ 

ခနေနရင္ ပီးပီ ဦးျမင့္နိုင္ 

ခနေနေတာ့ Roll call တြက္ပီးေတာ့ ေမာင့္ဆီက ဖုန္းလာတယ္ အလုပ္ေတြမပီးလို႔ ဒီေန႔ျပန္မေရာက္ဘူး ေျပာတယ္ က်မလည္း ကြန္ပ်ဴတာပိတ္ေတာ့မလို႔ လုပ္တုန္းEmail ဝင္လာလို႔ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ က်မ ရာထူးတိုး ေ႐ႊ ့ေျပာင္းပါလာေတာ့ ဝမ္းသာလြန္းလို႔ေအာ္မိလိုက္တယ္ အားစ္  ဦးျမင့္နိုင္က ျပန္လာၿပီး

ဆရာမ ဘာျဖစ္လို႔လည္း

ရာထူးတိုးပါလာလို႔ ဦးျမင့္နိုင္

ဝမ္းသာပါတယ္ ဆရာမ

ဘယ္အဆင့္ေရာက္သြားလည္း ဆရာမ

ပါေမာကၡမွဴးရာထူး ဦးျမင့္နိုင္

ဒါဆို က်ေနာ္တို႔ကို ေကြၽးအံုးေလ

ေကြၽးမွာေပါ့ ခုအခန္းထဲေတာ့ဘာမွ မရွိဘူး ဦးျမင့္နိုင္ ဘာစားခ်င္လို႔လည္း ေလာေလာဆယ္ ကင္တင္းေတြကလည္း ပိတ္ေနေတာ့ လက္ဘက္ရည္သြားဝယ္ေပးေလ က်မအတြက္ပါ တခြက္ ဝယ္ခဲ့ေနာ္ မုန္႔ပါဝယ္ခဲ့ ၅ေထာင္တန္တ႐ြက္ထုပ္ေပးလိုက္တယ္ 


ေမာင္ဆီဖုန္းဆက္ၿပီး အေၾကာင္းၾကားလိုက္တယ္ ေမာင္ကလည္း ဝမ္းသာတဲ့ အေၾကာင္းေျပာတယ္ ခဲြေနရရင္ ဆာရင္ဘယ္လိုလုပ္မလည္း ေျပာေတာ့ ေမာင္ဆီျပန္လာမွာေပါ့လို႔ ဒါနဲ႔ ေမာင္က ဖုန္းထဲကေန Sex chat ပါေလေရာ က်မ ပိပိကလည္း အရည္စိမ့္က်လာတယ္ တခါးက စိထားေတာ့ ဘယ္သူမွမျမင္ေလာက္ေပါ့ က်မလည္း ထဘီအေပၚရံကပြတ္ေနမိတယ္ ဦးျမင့္နိုင္ျပန္ေရာက္ထာ သတိမထားမိလိုက္ဘူး  သတိထားမိလိုက္ေတာ့ က်မပြတ္ေနတာ သူျမင္သြားတယ္ မ်က္နာက အဆီေတြျပန္ၿပီး သူ႔မ်က္လံုးက က်မရဲ႕ေအာက္ပိုင္းကို ၾကည့္ေနတယ္ က်မလည္းရွက္သြားတာေပါ့ သန္႔ရွင္းေရးတေယာက္က ၾကည့္တာကို စိတ္ကလည္း လႈပ္ရွားေနတာကို သူလည္း အနားကပ္လာၿပီး က်မကိုဖက္တယ္သူလည္းတုန္တုန္ရည္ရည္နဲ႔ ဖက္ထာ က်မလည္းေမာင္နဲ႔ Sex chat ထားေတာ့ သူ႔ကို ျပန္ဖက္မိတယ္ ဦးျမင့္နိုင္က က်မ နႈတ္ခမ္းကို ဆဲြစုပ္တယ္ က်မလည္း ဘာလုပ္ရမွန္းမသိဘူး ရင္ေတြကေတာ့ ခုန္ေနတယ္ သူလက္ႀကီးက ရင္ဖုန္းအင္က်ီအေပၚကေန နို႔ကိုနယ္တယ္ က်မလည္းတံခါးဖက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့

တံခါးလည္း မပိတ္ခဲ့ဘူး

အယ္ ဟုတ္သားပဲ

သူလည္းတံခါးသြားပိတ္တယ္ ျပန္လွည့္လာပီး က်မကို ျပန္ဖက္တယ္ နို႔ကိုလည္း အရမ္းနယ္တယ္ အိမ္ျပန္ေတာ့မွာဆိုေတာ့ အင္က်ီေက်လည္း မသိပါဘူး လႊတ္ထားလိုက္တယ္ နႈတ္ခမ္းက ဆိုးထားတဲ့ နႈတ္ခမ္းနီလည္း ပ်က္ကုန္တာပဲ သူ႔အေခ်ာင္းႀကီးကလည္း ဆီးခုန္ကို ေထာက္ေနတယ္ အရည္ေတြကလည္းထြက္ေနတယ္

သူလည္းအင္က်ီၾကယ္သီးေတြျဖဳတ္လိုက္တယ္ ေမွာင္ရည္သန္းေတာ့ ဘယ္သူ႔ မွေတာ့မလာၾကပါဘူး ၾကယ္သီးျပဳတ္ေတာ့ ဘယာစီယာဂ်ိတ္ကို ျဖဳတ္လိုက္တယ္ ျဖဴေဖြးစြာေပၚလာတဲ့ နို႔ကိုနယ္တယ္ အသီးေလးကိုလည္း ဆဲြစိတ္တယ္

အားး  နာတယ္ ဘာလို႔စိတ္တာလည္း

နို႔ကလွေတာ့ စိတ္မထိန္းနိုင္လို႔

အရမ္းနယ္တာပဲ သူမ်ားနို႔အလွပ်က္မွာေပါ့

အင္းပါ က်ေနာ္လည္း ဆရာမေလး ကို ေပြ႕မလိုက္ပီးစာၾကည့္စားပဲြရွည္ေပၚ ကန္႔လန္႔ျပတ္တင္လိုက္တယ္ ေပါင္ၾကားဝင္ၿပီး သူ႔ေစာက္ပတ္ကို ယက္လိုက္တယ္ ၾကားထဲကို လွ်ာသြင္းၿပီးထိုးထည့္လိုက္တယ္ ေနာက္ေတာ့စုပ္လိုက္တယ္

အားးးးးးရွီးးးးးးးယားတယ္ အရည္ေတြလည္းထြက္လာေတာ့ ေပါင္ၾကားဝင္ၿပီး လီးထိပ္နဲ႔ အေစ့ေလးကို ထိုးလိုက္တယ္

အားးးးးဘယ္လိုလုပ္ေနတာလည္းရွင္

ဆရာမကို လိုးေပးေတာ့မလို႔

ၿဗိ  ျပစ္ တစ္  တစ္  ဖြတ္  ရွဴးးးးးး

အားးးးးးးးနာတယ္  နာတယ္ အားးးအႀကီးႀကီးပဲ

ဝင္လား ဆရာမ

ဝင္တာေပါ့ အထဲမွာ ၾကတ္ေနတာပဲ 

ဆရာမ အဖုတ္က အရမ္းေသးတာကို

ရွင့္ဟာႀကီး က အရမ္းႀကီးလြန္းပါတယ္ အဲလိုေျပာေတာ့ ေျဖးေျဖးျခင္းထည့္လိုက္ ျပန္ထုက္ တခါတခါလီးက အဆုံုးထိထည့္လိုက္ ျပန္ဆုပ္ေတာ့ ကြၽတ္မွာစိုးလို႔  ေကာ့ေပးမိတယ္ ေကာင္းလည္းေကာင္းတယ္ေလ

ေကာင္းလားဆရာမ

အင္း ေကာင္းတယ္ 

ျမန္မယ္ေနာ္  ဆရာမ

အင္း ရပါတယ္ ေျဖးေျဖးေတာ့လုပ္အံုး

ဘြတ္ ဘြတ္ ဘြတ္

အားးးးးရွီးးးးးးးထိတယ္ အားး

နာရာကေန ေကာင္းလာေတာ့ မတားခ်င္ေတာ့ဘူး သူ႔ေက်ာျပင္ဖက္ရင္းနဲ႔ ကုတ္မိေတာ့တယ္ သူလည္း အကုတ္ခံရေတာ့ ေဆာင့္လိုးေတာ့တာပဲ

ဘြတ္ ဘြတ္

ခ်စ္လားဟင္

အင္းး အင္း ခ်စ္တယ္

ဘာလို႔ ခ်စ္ထာလည္း

က်မေစာက္ပတ္ကို လိုုးေပးလို႔ေလ

ဒါဆို ေဆာင့္ပီ ေရာ႕ အင့္

အားးးးးးးရွီးးးးးးးးးေကာင္းတယ္ အရမ္းေကာင္းတယ္ က်မလည္းေကာင္လြန္းလို႔ပါးစပ္ကလည္း မရွက္နိုင္တဲ့ ညစ္ညမ္းစကားမ်ားထြက္ေတာ့ာပဲ အဲလိုေျပာမွလည္း ေကာင္းတယ္လို႔ ခံစားမိတယ္ ဦးျမင့္နိုင္ကလည္း က်မအဲလိုေျပာေတာ့သူလည္း အရမ္းလိုးေဆာင့္ပီး က်မေစာက္ပတ္ ကလည္း သူလီးစုပ္ယူပီးအရည္ေတြပန္းခ်မိတယ္ သူလီးလည္း အရမ္းဆဲစုပ္ထားေတာ့ အခ်က္၃၀ေလာက္ဆက္တိုက္ေဆာင့္ပီး က်မေစာက္ပတ္ထဲသူအရည္ေတြပန္းခ်လိုက္ထာ အဖုတ္ထဲျပည့္လ်ံသြားတာပဲ အထဲမွာ ခနစိမ္ထားေသးတယ္ ဆဲြထုပ္လိုက္ေရာ အရည္ေတြစားပဲြေပၚ စီးက်ပါေလးေရာ အခန္းထဲက တစ္ရွဴးနဲ႔သုတ္လိုက္ရတယ္

ျပန္ဖို႔ျပင္ဆင္ေတာ့ ေနာက္ကေန လုပ္ခ်င္ေသးလို႔ ပူဆာေနတယ္

ေတာ္ပီေလ အေဆာင္ျပန္ရေတာ့မယ္ေလ သူလုပ္ထားလို႔ နာေနတယ္

ဒါဆိုညက်လာမယ္ေလ

အင္းပါ လူရွင္းလို႔ မရွိမွ လာေလ

က်မလည္း ဌာန အခန္းကေန ထြက္လာပီး ကိုယ္ေနတဲ့အေဆာင္ေရာက္ေတာ့ ေရမိုးခ်ိဳးပီး သန္႔သန္႔ျပန္႔ျပန္႔ ေနလိုက္လိုက္တယ္လန္းသြားတာပဲ မနက္ကတေယာက္ ခုညေနပိုင္းမွာ သန္႔ရွင္းေရးဦးျမင့္နိုင္ကပါ လိုးထားေတာ့ အဖုတ္က က်ိန္းေနပီး ေနာက္ပီးေတာ့ေျပာင္းရမွာဆိုေတာ့ မျမင္ရေတာ့ဘူးေလ ခုလည္းညပိုင္းလာအံုးမယ္ဆိုေတာ့ ကဲက်မ ပပမင္း ေပးရအံုးမွာေပါ့ ဒါနဲ႔ ၈နာရီဆိုေတာ့ အခန္းနီးခ်င္းေတြက မအိပ္က်ေသးဘူးေလ ၉နာရီက်ေတာ့ အခန္းတခါးေတြ ပိတ္က်တယ္ ၁၀နာရီထိုးခါနီးေတာ့ တခါးလာေခါက္တယ္ ဒါနဲ႔ဖြင့္ေပးလိုက္မိတယ္

အိပ္ေသးဘူးလား ဆရာမ

အိပ္ေတာ့မလို႔ပဲ ေျပာရင္းနဲ႔ ဦးျမင့္နိုင္ အခန္းထဲဝင္လာလိုက္တယ္ ေရွ႕ခန္းမွာ ထိုင္ရင္းနဲ႔ TV ၾကည့္က်တယ္ စကားေျပာရင္းနဲ႔ က်မလက္ခေလး ကို သူ႔လက္ၾကမ္းႀကီးနဲ႔ ဆုပ္ကိုင္တယ္ သူ႔ဘယ္လက္နဲ႔ က်မပခုန္းေလးကိုကိုင္ပီး သူ႔ရင္ခြင္ထဲ ဆဲြသြင္းတယ္ က်မလည္း သူရင္ခြင္ထဲက်လာပီး ေမွးစက္မိတာေပါ့ ေမးေလးကိုင္ပီး က်မနႈတ္ခမ္းကို စုပ္ေတာ့တာပဲ က်မလည္း ျပန္စုပ္မိတယ္ေမာင္ေျပာဘူးတယ္ ဝက္သားစားပါမ်ားရင္ အီလာလိမ့္မယ္တဲ့ ခ်ဥ္ဟင္းစားၾကည့္ အအီေျပၿပီးအရမ္းေကာင္းတာခံစားမိလိမ့္မယ္တဲ့ ဒါေၾကာင့္ဦးျမင့္နိုင္ကို လက္ခံမိတယ္ေလ က်မပါးစပ္ထဲသူ႔လွ်ာႀကီးဝင္လာတယ္ က်မလည္း စုပ္ေပးလိုက္တယ္ က်မ လွ်ာကိုလည္း ဆဲြစုပ္တယ္ 

ေျဖးေျဖေလ အရမ္းစုပ္တာပဲ လီးႀကီးကလည္း ခ်က္လာေထာက္တယ္ လက္က ကိုင္ၾကည့္ေတာ့

ဟာ သူ႔ဟာႀကီးက အရမ္းထေနတာပဲ

သူက ဆရာမ ဟာေလးထဲေနခ်င္လို႔တဲ့

သြားပါ ေလ်ာက္ေျပာေနတယ္

တကယ္ မယံုၾကည့္ပါ့လား

သူ႔ပုဆိုးခြၽတ္ခ်လိုက္တယ္

ဟာ အိမ္ေရွ႕ခန္းႀကီးကြာ

ဒါဆို အခန္းထဲသြားရေအာင္ေလ က်မလက္ဆဲြပီး အခန္းထဲ ေခၚသြားတယ္ လိုင္းခန္းဆိုေတာ့ အိပ္ခန္းသိေနတာေပါ့ ခုတင္နားေရာက္ေတာ့ က်မအင္က်ီ ခြၽတ္ပါေလေရာ ဘယာစီယာကိုေတာ့ က်မကပဲဂ်ိတ္ျဖဳတ္ေပးလိုက္တယ္ နို႔ကိုနယ္ပီးပြတ္တယ္ နို႔သီးေလးကို စို႔တယ္ အရမ္းကို စို႔တာ 

အားးးးးေျဖးေျဖး စို႔ကြာ

သူလည္း တဖက္ကိုနယ္ တဖက္စို႔ေပါ့ ေနာက္လက္က ေအာက္ဆင္းပီး ထဘီေအာက္ကေန က်မေစာက္ပတ္ေလးကို ပြတ္ေတာ့တာပဲ အေစ့ကို ေခ်တယ္ ေနာက္ေတာ့ လက္ညိႈးကအဖုတ္ထဲသြင္းထဲလိုက္တယ္ အရည္ေတြကလည္းအရမ္းထြက္ေနေတာ့

ျဗလစ္ ပလစ္ က်မ စိတ္လာေတာ့ သူတက္ခြပါေလေရာ က်မ နႈတ္ခမ္းကို စုပ္ရင္းနဲ႔တိုးတိုးေလးေျပာတယ္

က်ေနာ္ လီး စုပ္ေပးပါ့လား

ဟင္  က်မေယာက္်ားလီးေတာ့စုပ္ေပးဘူးပါတယ္ သူလိုလူက စုပ္ခိုင္းမယ္လို႔ေတာ့ တြက္မထားမိဘူး အဲလိုေတြးေနတုန္း ပါးစပ္ထဲသူ႔လီးႀကီး ဝင္လာပါေလေရာ

အု  အု အြတ္ အြတ္

က်မလည္း သူ႔လီးကိုစုပ္ေပးလိုက္တယ္ လီးထိပ္ကိုလည္း ေရခဲေခ်ာင္စုပ္သလို စုပ္ေပးလိုက္တယ္

 ပလြတ္ ပလြတ္ 

အရမ္းေကာင္းတာပဲ ထြက္ကုန္လိမ့္မယ္

ေပါင္ၾကားဝင္ထိုင္ပီး လီးက အဖုတ္ေတ့ထားၿပီးသြင္းခ်လ္ုင္တယ္

ျဗစ္  ျဗစ္ အင့္

အားးးးးးးးရွီးးးးးးးးးးေျဖးးးးေျဖးးးး

မေကာင္းလို႔လား ဆရာမရယ္ 

ဟြန္႔ေနာ္ ဒီေလာက္ သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ေပးထားတာကို

အင္းေလ က်ေနာ္လိုးေပးတာကေကာ မေကာင္းလို႔လား

ၾကည့္ပါလား ဘာေတြေလ်ာက္ေျပာေနတာလည္းကြာ ေကာင္းလို႔ပဲ ခုေနာက္တခါေပးေနတာေလ တကယ္ပဲ သူ႔ဟာႀကီးက အရမ္းႀကီးတာ သူမ်ားထဲ ၾကတ္ေနတာပဲ 

အဲလိုေျပာလို႔လား မသိဘူး ပိုေဆာင့္ခ်တယ္

ဘြတ္  ျဗစ္  ျဗစ္

အားးးးးနာတယ္ ေျဖးေျဖး လို႔ေျပာထားတယ္ေလ

အရမ္းေကာင္းလို႔ပါ ခ်စ္ရယ္

ေဆာင့္ပါ့မ်ားေတာ့ အရည္ကလိုက္လာပီတေျဖးေျဖးေကာင္းလာတယ္ လီးႀကီးတဇြတ္ဇြတ္နဲ႔ဝင္လိုက္ထြက္လိုက္ျဖစ္ေနေတာ့ 

ရပီေဆာင့္ေတာ့ေလ  

အင္းပါ 

ေရာ႕ အင့္ ဘြတ္

အားးးးးရွီးးးးးးးးးထိတယ္ကြာ

ဘာထိတာလည္း ခ်စ္

နိုင္နိုင္လိုးေပးတာ အရမ္းထိတယ္ေျပာတာ

ခ်စ္က က်ေနာ္ကို ဘယ္လိုေခၚတယ္

နိုင္နိုင္လို႔ေခၚလိုက္ထာေလ သူမ်ားကိုအရမ္းေကာင္းေအာင္လုပ္ေပးေတာ့ ေခၚမိတာေပါ့ 

ေနာက္လည္း လုပ္ေပးမယ္ေလ ခ်စ္ကေပးေပါ့

ခုလည္းေပးေနတာပဲေလ

ေလးဘက္ကုန္းေပးေလ ေနာက္ကေနလိုးခ်င္လို႔

က်မလည္း ကုန္းထၿပီးသူဘက္ကို ေက်ာေပးၿပီးကုန္းေပးလိုက္တယ္ အဖုတ္ထဲဝင္လာမဲ့ လီးကိုေမွ်ာ္မိတာေပါ့ သူလည္း ေသခ်ာေတ့ပီးသြင္းတယ္

 ဘြတ္   ဖြတ္  ရွဴးးးးးးးးး

အားးးးးးးးးရွီးးးးးးးးးး

အဝနားက အရည္ေတြမ်ားေတာ့ တန္းဝင္ပီးအထဲေရာက္ေလ က်မေစာက္ပတ္ကက်င္းေတာ့ ေလသံပါ ထြက္လာတယ္ အရည္ေတြကလည္းအရမ္းထြက္ေတာ့ မၾကတ္ေတာ့ေပမဲ့ သူ႔လီးကႀကီးေတာ့ ေခ်ာင္မေနဘူး ေဆာင့္ခ်က္ကိုအရွိန္တင္ၿပီးေဆာင့္ခ်တယ္

ဘြတ္ ဒုတ္ ႁဗြတ္

အားးးးးး ေသပါၿပီ ေမာင္ရယ္ နာတယ္ အရမ္းေဆာင့္ခ်တာပဲ

ခ်စ္ အရမ္းေကာင္းလို႔ ခ်စ္ဖင္က ျဖဴေဖြးပီးေတာင့္ေတာ့ ေဆာင့္မိတာပါ ေနာက္လည္း ေမာင္လို႔ေခၚကြာ ခ်စ္လား

အင္း  အင္းး အင္းပါ ေမာင္ရယ္ ေဆာင့္ေပး အားးေမာင္ရယ္

က်ေနာ္လည္း ေဆာင့္ေကာင္းနဲ႔ ေဆာင့္ခ်လိုက္ထာ ေစာ္ႀကီးကတအားထန္ေနပါ့လား သူ႔ေယာက္်ားက လိုးမေပးနိုင္လို႔လားအဖုတ္ကလည္း အရည္ေတြအရမ္းထြက္ေနေတာ့ လက္နဲ႔ သြားစမ္းမိတယ္ သူဖင္ေပါက္ကိုၾကည့္မိေတာ့ နီတာရဲေလးျဖစ္ေနတယ္ လက္ထဲက ခြၽဲက်ိက်ိအရည္နဲ႔ သူဖင္ေပါက္ကိုသုတ္လိုက္တယ္

ေမာင္ ဘာလုပ္မလို႔လည္း မလုပ္ရဘူးေနာ္

ခံစားၾကည့္စမ္းပါ ခ်စ္ရယ္ က်ေနာ္လည္း လက္ညိႈးထိုးၾကည့္လိုက္တယ္ ဝင္သြားေတာ့ အဖုတ္အေစ့ကိုလည္းလွမ္းပြတ္ေပးတယ္ ဒါနဲ႔ အဆင္ေျပေလာက္ၿပီထင္ေတာ့ အဖုတ္ထဲကေန လီးထုပ္ပီး သူ႔ဖင္ေပါက္ကိုေတ့ပီး ေျဖးေျဖးခ်င္းသြင္းလိုက္တယ္

ျပစ္ တစ္  တစ္ တစ္ ဘြတ္

အားးးးးးးးးးး


ဆက္ရန္

ေမာင္ႀကီး နားပါအံုးမည္

Popular posts from this blog

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၅)

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၄)

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၇)