GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၇)



GTC ဆံုၾကမယ္​

အပိုင္​း(၇)

က်မ မို႔မို႔ခင္​ပါ မိတၱဴဆိုင္​ က ျပန္​လာ​ေတာ့ အဖုတ္​က က်ိန္​းစပ္​​ေနတယ္​ ပထမဆံုးအလိုးခံလိုက္​ရ​ေတာ့ နာမယ္​ဆိုတာ သိ​ေပမဲ့ ကိုယ္​က လိုခ်င္​မိတာကို အိမ္​ျပန္​အနားယူ တယ္​ မနက္​က် အတန္​းဝင္​ဖို႔အတြက္​စာဖတ္​ရတယ္​ ​ဖတ္​ပီးလို႔ အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတယ္​ မနက္​လင္​း​ေတာ့ အတန္​းဝင္​ စာသင္​ခ်ိန္​ၿပီး​ေတာ့ ​သူငယ္​ခ်င္​း​ေအမီ သူ႔ဂ်ဴတီအငွါး​ေစာင္​့​ေပးရတယ္​ မ​ေန႔က မိတၱဴဆိုင္​မွာ အလိုးခံခဲ့ရလို႔. အဖုတ္​က ျပန္​ယားလာတယ္​ စိတ္​ကလည္​း အရမ္​းျဖစ္​​ေနတယ္​ ည​ေန​ေရာက္​လို႔ ျပန္​မယ္​ဆို​ေတာ့ မိုးကရြာခ်ပါ​ေလ​ေရာ ဖုန္​းဝင္​လာလို႔ ​ေအမီက ဌာနက​ေစာင္​့ဆို​ေတာ့ ​ေစာင္​့​ေနလိုက္​တယ္​ သူတို႔ကားနဲ႔​ေရာက္​လာ​ေတာ့ သူတို႔အတဲြရယ္​ ​ေနာက္​ထပ္​ဧည္​့သည္​တ​ေယာက္​ပါလာတယ္​ ​ေအမီ ရည္​းစားရဲ႕သူငယ္​ခ်င္​း အဂၤလန္​ကတဲ့ မိတ္​ဆက္​​ေပး​ေတာ့ လက္​ဆဲြနႈတ္​ဆက္​ရတယ္​ က်မလက္​ကို ကိုင္​ရင္​နဲ႔လက္​ဖဝါးထည္​့ သူတို႔မျမင္​​ေအာင္​ကလိထိုးလိုက္​တယ္​

ဟြန္​႔ အရမ္​းဆိုးတဲ့ လူႀကီး အၾကည္​့လည္​းရဲတယ္​ ညက်​ေတာ့ ညစာစားပဲြဧည္​့ခံ​ေကြၽး​ေမြးခ်င္​တယ္​ဆိုလို႔ ​ေအမီတို႔နဲ႔ လိုက္​သြားတယ္​ သူနမ္​မည္​က ​ေဒးဗစ္​ အတို​ေကာက္​ပဲမွတ္​ထားလိုက္​တယ္​ က်မလည္​း ဖီးလိမ္​းျပင္​ဆင္​လိုက္​တယ္​ စကပ္​ဒူးဖုံး အ​ေပၚပိုင္​းက ကိုယ္​ၾကတ္​ ဘယာအ​ေပ်ာ့သား က်မလည္​းၿပိီးစီး​ေတာ့ ကား​ေလးနဲ႔​ေရာက္​လာတယ္​ ​ေအမီ တို႔စံုတဲြက ​ေနရာယူထား​ေတာ့ က်မက ​ေဒးဗစ္​နဲ႔အတူထိုင္​ရတာ​ေပါ့ ကား​ေပၚမွာ​ေတာ့တည္​တည္​ၿငိမ္​ၿငိမ္​ပါပဲ သူက က်မကိုအတို​ေကာက္​ ခင္​လို႔​ေခၚတာကို ခြင္​ အသံထြက္​တယ္​ က်မတို​ေက်ာင္​းက​ေနထြက္​လာၿပီးမန္​​ေလး​ေတာင္​အ​ေ႐ွ႕ဘက္​က​ေနပါတ္​​ေမာင္​းလာတယ္​ က်ံဳးအ​ေ႐ွ႕ဘက္​၆၆လမ္​းအတိုင္​း​ေမာင္​းလာတာ​ေပါ့ ၂၆လမ္​း ဆီဒိုးနား မီးပိြဳင္​့က ဆီဒိုးနား​ေဟာ္​တယ္​မွာ စား​ေသာက္​ၾကတယ္​ သီးသန္​႔အခန္​းမွာ ၄​ေယာက္​အတူထိုင္​စား​ေသာက္​ၾကတယ္​ ​ထိုင္​ခံုက လည္​း၄ခံုဆို​ေတာ့ က်မက မစၥတာ​ေဒဗစ္​နဲ႔ကပ္​လ်က္​​ေပါ့ သူတို႔က ​ေဂ်ာ္​နီလမ္​း​ေလ်ာက္​နဲ႔မွာနယ္​က်မနဲ႔​ေအမီက​ေတာ့ စပိုင္​၁လံုးစီ​ေသာက္​ၾကတယ္​ အၿမီးက​ေတာ့ ပင္​လယ္​စာနဲ႔ အသားကင္​ စံု​ေနတာပဲ စကား​ေတြကလည္​း စံုတယ္​ အဂၤလန္​ကို အလယ္​လာဖို႔ ဖိတ္​​ေခၚပါတယ္​ က်မလည္​းအလိုက္​ထိုက္​​ေတာ့ျပန္​​ေျပာပါတယ္​ ​ေအမီကလည္​း ​ေဘးတီးတပ္​တယ္​ တြန္​းပို႔တယ္​။

ဒါနဲ သူတို႔​ေျပာဆို​ေနတုန္​းမွာပဲ ​ေဒးဗစ္​ဘယ္​လက္​က က်မ ​ေပါင္​ကို လာပြတ္​တယ္​ က်မလည္​း သူ႔လက္​ကိုထယ္​တယ္​ သူကလည္​း ဇြတ္​ပဲ ​ေအမီတို႔ရိပ္​မိမွာစိုးတာနဲ႔ လက္​​ေလ်ာ့မိတယ္​ ​ေနာက္​​ေတာ့ စကပ္​​ေအာက္​က​ေနလက္​ကတိုး​ေတာ့ က်မလည္​း ဖင္​ႂကြမိတယ္​ပင္​တီ​​ေပၚက​ေန အဖုတ္​ကိုလက္​​ေခ်ာင္​းနဲ႔ပြတ္​ဆဲြတယ္​ ၾကာ​ေတာ့​ေနရထိုင္​ရခက္​ခဲတယ္​ က်မလည္​း မတ္​တပ္​ရပ္​ပီး သန္​႔စင္​ခန္​းဘက္​သြားလိုက္​တယ္​ အားလံုးသတ္​သတ္​ရပ္​ရပ္​ျပင္​ဆင္​ပီး​ေတာ့ ျပန္​ထြက္​လာတယ္​ ​ေအမီက ဒီမွာအနားယူမလားလို႔​ေမး​ေတာ့ က်မလည္​းျပန္​မ​ေျဖတပ္​ဘူး

မို႔. မင္​းကို မစၥတာ​ေဒးဗစ္​ က စိတ္​ဝင္​စားတယ္​တဲ့

ဟာ ​ေအမီကလည္​း

​ေအမီလုပ္​မ​ေနနဲ႔ တကယ္​အကိတ္​ႀကိး​ေနာ္​

က်မလည္​း မူးရိတ္​ရိတ္​နဲ႔ ​ေဒးဗစ္​နဲ႔ အခန္​းထဲ ​ေရာက္​လာခဲ့တယ္​ စကား​ေတြကသိတ္​မ​ေျပာျဖစ္​ဘူး ခုတင္​​ေပၚအတူထိုင္​​ေတာ့ မ်က္​နာကို​ေသခ်ာၾကည္​့ပီး က်မ ႏႈတ္​ခမ္​းကို စုပ္​ယူတယ္​ ​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​းစုပ္​ထာက​ေန အ၇မ္​းစုပ္​တယ္​ လက္​က ရင္​ဘတ္​​ေပၚက​ ​ေန ဆုပ္​ကိုင္​တယ္​ က်မလည္​း သူ႔လက္​အ​ေပၚက​ေန ဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​တယ္​ အ​ေပၚအင္​က်ီကို ခြၽတ္​မယ္​လုပ္​​ေတာ့ က်မကပဲ ခြၽတ္​​ေပး​လိုက္​တယ္​ ​ေနာက္​စကပ္​ကိုပါခြၽတ္​လိုက္​​ေတာ့ ဘယာစီယာနဲ႔ ပင္​တီပဲက်န္​​ေတာ့တယ္​ သူလည္​းအားလံုးခြၽတ္​တယ္​​ေဘာင္​းဘီတိုတခုပဲက်န္​တယ္​ က်မလည္​း မၾကည္​့ပဲ ခုနင္​လဲွမိတယ္​ ​ေနာက္​က်မအနားကပ္​လာၿပိီး​ေဘးက​ေနဝင္​လွဲပီး က်မလက္​​ေမာင္​းကိုကိုင္​ပီး ဆဲြဖက္​ၿပီး က်မနႈတ္​ခမ္​းကိုလာနမ္​းတယ္​

အရမ္​းလွတယ္​ လို႔ အဂၤလိပ္​လို​ေျပာတယ္​ ​ေနာက္​​ေတာ့ဘယာစီယာ ဂ်ိတ္​ျဖဳတ္​လိုက္​တယ္​ ကြၽတ္​လည္​းသြား​ေရာ ဝင္​းဝါ​ေနတဲ့က်မရဲ႕ႏို႔ကိုပြတ္​သတ္​ဆုပ္​နယ္​တယ္​ က်မလည္​း႐ွိန္​းဖိန္​းသြားတယ္​ ​ေနာက္​​ေတာ့ က်မႏို႔ ကိုစို႔တယ္​

ႁပြတ္​ ပလြတ္​ ပလပ္​

အို အင္​း ဟင္​းးး

တဖက္​ကိုနယ္​ တဖက္​ကိုစို႔ တယ္​ ​ေနာက္​တဖက္​ကို​ေျပာင္​းစို႔ရင္​က်န္​ခဲ့တဲ့တဖက္​ကို နယ္​တယ္​ ၂ဖက္​လံုးစို႔လို႔ ဝရင္​ က်မရဲ႕ နႈတ္​ခမ္​းကိုစုပ္​နမ္​းတယ္​ တကယ္​​ေတာ့ မစၥတာ ​ေဒးဗစ္​လုပ္​​ေပးတာဟာ အရမ္​း​ေကာင္​းတယ္​ ​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​းနဲ႔ဆဲြ​ေခၚသြားတာ​ေလ. နႈတ္​ခမ္​းစုပ္​ၿပီး ႏို႔ျပန္​စို႔တယ္​ ႏို႔စို႔ၿပီး​ေတာ့ ဗိုက္​သား​ေတြလွ်ာနဲ႔ တို႔တယ္​ ယက္​တယ္​ ခ်က္​​ေပါက္​​​ေလးထဲလွ်ာနဲ႔ထိုးယက္​တယ္​ ​ေအာက္​ဆင္​း​ေတာ့ ​ေပါင္​သား​ေတြကို ယက္​တယ္​ ​ေပါင္​ၾကားယက္​တယ္​​ေစာက္​ပတ္​ ကို​ေတာ့မယက္​ဘူး ​ေပါင္​က​ေန​ေအာက္​ဆင္​း​ေတာ့ ​ေျခသလံုးနမ္​းတယ္​ ​ေျခဖမိုးနမ္​းတယ္​ ​ေျခဖဝါးၾက​ေတာ့လွ်ာနဲ႔ယက္​တယ္​ ​ေနာက္​​ေျခမ ​ေလးကိုစုပ္​တယ္​

အို ဒီ​​ေလာက္​ထိ လုပ္​​ေပးမယ္​လို႔ မထင္​ဘူး႐ွင္​ မွန္​တဲ့အတိုင္​း​ေျပာရရင္​ က်မခိုက္​မိတယ္​ က်မ​ေျခဖဝါးယားက်ိက်ိနဲ႔​ေျခဖဝါး၂​ဖက္​လံုးယက္​မိ​ေတာ့အ​ေပၚျပန္​တက္​လာၿပီး​ေပါင္​​ေတြယက္​တယ္​ ဒီတခါ​ေတာ့ ​ေပါင္​ယက္​ၿပီး​ေတာ့ က်မရဲ႕​ေစာက္​ပတ္​ကို ႏွာ​ေခါင္​းနဲ႔နမ္​းတယ္​ ​ေနာက္​​ေတာ့ သူလွ်ာနဲ႔ယက္​​ေတာ့တာပဲ ​ေပါင္​၂ဖက္​ကို ​ေသခ်ာကိုင္​ပီးယက္​တယ္​

အားးးးး အားး​းး ႐ွီးးးးးး အားး​းး

က်မလည္​း ​ေကာင္​းလြန္​းမိ​ေတာ့ၿငီးမိတယ္​ ​ေနာက္​​ပီးသူက ျမန္​မာ မဟုတ္​​ေတာ့လြတ္​သြားတာလည္​းပါတာ​ေပါ့ သူက က်မ ရဲ႕အ​ေစ့​ေလးကို စုပ္​ခ်လိုက္​​ေတာ့ တြန္​႔လိမ္​ၿပီး သူ႔​ေခါင္​းကို ကိုင္​ၿပီး ပီးလိုက္​မိတယ္​ ထြက္​က်လာတယ္​ သူ႔ပါးစပ္​မွာ ​ေပပြ​ေနတာကို အနီး႐ွိတဲ့ အဝတ္​နဲ႔ သုတ္​တယ္​ ခန​ေန​ေတာ့ က်မ မ်က္​နာနားလာရပ္​ၿပီး သူဟာႀကီးကိုင္​ၿပီး ပါးစပ္​နားလာ​ေတ့ထား​ေနာ့ က်မလည္​း အံ့ၾသမိတယ္​

(အို) လို႔ ​ေယာင္​ၿပီးရြတ္​မိ​ေတာ့ က်မ ပါးစပ္​ဟသြားတဲ့အခ်ိန္​မွာ သူ႔ဟာႀကီးက က်မပါးစပ္​ထဲတိုးဝင္​လာခဲ့တယ္​

အြန္​း အ အာ အု

က်မလည္​း ​ေယာင္​ရမ္​းၿပီး စုပ္​မိတယ္​ သူလည္​း ခံစားမႈဝင္​လာ​ေတာ့ က်မ​ေခါင္​းကိုင္​ၿပီး ​ေ႐ွ႕ကို ဇြတ္​ထိုးခ်တယ္​ သူ႔ဟာႂကီးက က်မ အာ​ေခါင္​ကို ​ေထာက္​မိ​ေတာ့

အဟြတ္​ အဟြတ္​ အဟြတ္​ သူ႔ဟာကို ဇြတ္​​ေနာက္​ဆုပ္​ၿပီး​ေခ်ာင္​း​ဆိုးသီးမွ သူလည္​း​ေနာက္​ဆုပ္​တယ္​ တကယ္​ပဲ သူ႔ဟာႀကီးက ႐ွည္​သလို တုတ္​လည္​း တုတ္​တယ္​ အႀကီးႀကီးပဲ ႀကီးတယ္​ဆိုတာကလည္​း ကို နဲ႔ လိုးခဲ့ဘူးလို႔ သူ႔ဟာႀကီးမွန္​းသိတာ ​ေနာက္​​ေတာ့ က်မ​ေပါင္​းၾကားဝင္​ပီး သူဟာႀကီးနဲ႔ ပြတ္​ဆဲြတယ္​က်မအဖုတ္​ကလည္​း ျပန္​ၿပီးအရည္​​ေတြထြက္​လာတယ္​ ရင္​​ေတြကလည္​း တလွပ္​လွပ္​နဲ႔​သူထည္​့လာမွာကို ​ေမွ်ာ္​မိတယ္​

ၿဗိ

အားး​းး အားးးးး ​ေသပီ

မ​ေျပာမဆိုနဲ႔ ထည္​့လိုက္​ထာ က်မလည္​း သူရင္​ဘတ္​ႀကီးကို တြန္​းထားမိတယ္​ သူလည္​းစလိုးတုန္​က​ေတာ့မ​ေျပာမဆိုထည္​့တာ ထည္​့တာက​ေတာ့ ​ေျဖး​ေျဖးထည္​့တာ တာပဲ သူ႔လီးကႀကီး​ေတာ့ ​ေအာ္​မိတာ​ေပါ့ သူကနားမလည္​​ေပမဲ့ က်မမ်က္​နာရံႈ ့မဲ့​ေန​ေတာ့ ​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​းလိုး​ေပးတာပဲ က်မလက္​က သူ႔ကို တြန္​းထား​ေတာ့တဝက္​ပဲ ဝင္​တာကို သူ​ေျပာမွသိတာ ဝင္​သ​ေလာက္​နဲ႔ ​ေညာင္​့​ေနရင္​းက်မ ရဲ႕နႈတ္​ခမ္​းကို စုပ္​တယ္​ က်မလည္​း သူ႔လက္​​ေမာင္​းက္​ုကိုင္​ၿပီး ျပမ္​စုပ္​လိုက္​တယ္​ သူက ႏို႔ကိုင္​တယ္​ပြတ္​တယ္​ ​ေနာက္​ပီးထပ္​သြင္​းလိုက္​တယ္​

အားး​းး အားး​းး ႐ွီးးးးးး သူလည္​းအရမ္​းျမန္​လာတယ္​ က်မလည္​း​ေကာ့တက္​ပီး ​ေနာက္​တႀကိမ္​ထက္​ပီးတယ္​ သူလည္​း အဆံုးထိျမဳတ္​ထားၿပီး က်မ​ေစာက္​ပတ္​ထဲ ပန္​းခ်တယ္​ ​ေနာက္​​ေတာ့က်မ​ေပၚထပ္​ၾကလာတယ္​ က်မလည္​း သူ႔ကိုျပန္​ဖက္​ထားမိတယ္​

အရမ္​း​ေကာင္​းတယ္​ ခင္​ လို႔ အဂၤလိပ္​လို​ေျပာတယ္​

က်မလည္​း တူတူပဲလို႔ ျပန္​​ေျပာလိုက္​တယ္​ ခန​ေလာက္​သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲ အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတယ္​ တ​ေရးႏိုး​ေတာ့ သူ က်မကို လိုးတယ္​ အရမ္​းလိုးႏိုင္​တာပဲ တကယ္​ပဲ အဲဒီ​ေန႔ကတညလံုးလိုလို လုပ္​ခဲ့ၾကတယ္​ သူက ၅ခါလုပ္​​ေပမဲ့ က်မက​ေတာ့ပီးတာမ​ေရႏိုင္​​ေတာ့ဘူး မနက္​က်​ေတာ့ လူကိုႏုန္​းခ်ိသြားတယ္​ ​ေပါင္​လည္​းကြတကြန နဲ႔ အ​ေဆာင္​အခန္​းျပန္​ေ​​ရာက္​​ေတာ့ အတန္​းဝင္​ဖို႔ မ႐ွိတာနဲ႔အိပ္​လိုက္​တယ္​ ၁၀နာရီ​ေလာက္​က်ႏိုးတယ္​ ဌာန က ဖုန္​းဆက္​တယ္​ ရာထူးတိုး အ​ေျပာင္​းဆက္​​ေတာ့ ​ေပ်ာ္​မိတာ​ေပါ့တပါအတြင္​း ဆို​ေတာ့ပစၥည္​းက မမ်ားပါဘူးတကိုယ္​​ေရပဲ​ေလ မိတၱဴတိုင္​က ကို႔ ကို​ေတာ့ ဖုန္​းဆက္​အ​ေၾကာင္​းၾကားလိုက္​ပါတယ္​ သူကလည္​း ဝမ္​းသာဂုဏ္​ယူတဲ့အ​ေၾကာင္​း ​ေျပာျဖစ္​ၾကတယ္​ ဒီလိုနဲ႔ပဲ မန္​း​ေလးက​ေန က်မတက္​ရမဲ့ နယ္​ၿမိဳ႕​ေလးကို ​ေရာက္​ခဲ့ပါတယ္​။

​ေဒါက္​တာ မို႔မို႔ခင္​ ဖုန္​းဆက္​​ေတာ့ သူ႔အတြက္​ဝမ္​းသာ​ေပမဲ့ ကိုယ္​့အတြက္​​ေတာ့ စား​ေပါက္​တခုလြတ္​သြားတာ​ေပါ့ မိန္​းမ ကို သတိရ လို႔ဖုန္​းဆက္​​ေတာ့ သူကလည္​း သတိရ​ေၾကာင္​း အတူ​ေနခ်င္​း​ေၾကာင္​း ​​ေျပာၾကတယ္​

​ေအာ္​ ​ေမာင္​့ကို ​ေျပာရအံုးမယ္​ ပပတို႔​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းလာတဲ့ဆရာမ တ​ေယာက္​နဲ႔အတူ​ေနရတယ္​ သူက သူအ​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေျပာျပတယ္​ သူက ​ေဒါက္​တာ မို႔မို႔ခင္​

ဟာ

ဆက္​ပါအံုးမည္​

​ေမာင္​ႀကီး

Popular posts from this blog

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၅)

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၄)