GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၄)



GTCမွာေတြ႕ၾကမယ္

အပိုင္း(၄)

အားးးးးနာတယ္ ဘာလို႔အဲဒီထဲထည့္တာလည္း

က်ေနာ္လည္း ဒီဆရာမ ေစာက္ဖုတ္လိုးရင္းက ဖင္ထဲထည့္လိုးေတာ့ ေတာ္ေတာ္ၾကတ္ထာပဲ က်ေနာ္က ဖင္ကိုပါကင္စဖြင့္တာ သူလည္းေတာ္ေတာ္ခံေနရေတာ့ အရမ္းမၾကမ္းရဲေသးဘူး ေတာ္ၾကာဖင္ကဲြသြားမွာစိုးရေသးတယ္ ဒါနဲ႔ေခ်ာ့လုိးေနရတယ္ သူစိတ္လာေအာင္ လက္က ေရွ႕က အဖုတ္ကို ကလိေပးရတယ္ ေနာက္ေတာ့ လူးလြန္႔လာတာနဲ႔ ေဆာင့္အားတင္လိုက္တယ္

ဘု ဘြတ္ ၿဗိ ဖြတ္

အားးးးးရွီးးးးဟင့္ အင့္ အားးးး

ေမာင္ တမ်ိဳးႀကီးပဲ နာလည္းနာတယ္ ေနာက္ပီး

ဆက္ေျပာေလ ခ်စ္

မသိဘူး လုပ္ လုပ္

က်ေနာ္လည္း အားစိုက္ပီး ေရာ႕ အင့္ ဘြတ္

သူက လည္းၿပီးခ်င္ေတာ့ က်ေနာ္လီးကို သူဖင္ေပါက္က ဆဲြစုပ္သလို လုပ္ေတာ့ လီးကက်င္ထြက္လာပီး ဖင္ေပါက္ထဲထည့္လြတ္လိုက္တယ္ ဆရာမကေစာက္ပတ္က အရည္ေတြကလည္းအိပ္ယာေပၚပန္းခ်လိုက္တယ္ က်ေနာ္လည္း သူ႔အ်ပၚထပ္လ်က္ႀကီး လီးကိုဆရာမ ဖင္ထဲစိမ္ထားလိုက္တယ္ ခနေနေတာ့ လီးကိုဆဲြထုပ္ပီးဆရာမ ေဘးနားလွဲအိပ္လိုက္တယ္ အရည္ေတြကလည္း ဖင္ထဲကေန အျပင္ထြက္က်လာတယ္

ဟူးးးးးးးးးးး လို႔က်ေနာ႔အသက္ရွဴေလေတြထုပ္လိုက္တယ္ ဆရာမ ကို က်ေနာ္ဘက္ဆဲြလွည့္လိုက္တယ္ နႈတ္ခမ္းစူေနတဲ့ သူ႔နႈတ္ခမ္းကိုစုပ္လိုက္တယ္

ႁပြတ္

ဟြန္႔ သြားပါ သူမ်ားကို မသနားဘူး

ဘာလို႔လည္း ခ်စ္ရဲ႕

ဘာလို႔ရမွာလည္း သူမ်ားဟိုဟာကို လုပ္တယ္

ဘာလည္း ကြာ

ဘာရမွာလည္း ဖင္ေပါက္ကို လုပ္ထာေျပာတာ အိမ္က ေယာက္်ားေတာင္ မခံဘူး ဇြတ္ႀကီးမေျပာမဆိုနဲ႔ လုပ္ထာ သူ႔ဟာႀကီးက နဲတာႀကီးမဟုတ္ဘူး

ႀကိဳက္တယ္မလား ခ်စ္ရဲ႕

အရင္နာတယ္ ေမာင္လီးကႀကီးႀကီး ခ်စ္ဖင္ေပါက္ကေသးေသးေလးရယ္ တကယ္ပဲရေအာင္လိုးတယ္

ခ်စ္ေယာက္်ားကေကာ လိုးမေပးဘူးလား

လိုးေပးတယ္ ေမာင့္လိုမၾကမ္းဘူး ေမာင္လီးေလာက္လည္းမႀကီးဘူး

ခုလိုးခ်င္လာျပန္ၿပီ ခ်စ္ရယ္

ေမာင္ ဟိုဟာ မလုပ္ရဘူးေနာ္

အင္းပါ က်ေနာ္ ဆရာမကို ေလးဘက္ကုန္းခိုင္းၿပီး ေနာက္ကေနလိုးလို္က္တယ္ ဖင္ကိုမလိုးျဖစ္ေပမဲ့ ဖင္ေပါက္ကိုေတာ့ လက္နဲ႔ထိုးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ တညလံုးလိုးေပမဲ့ မနက္ေစာ၄နာရီ ထပီးျပန္ခဲ့ရတယ္ ျပန္ခါနီးတခ်ည္ေတာ့လိုးခဲ့ရပါတယ္ အိမ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ ရေအာင္လိုးခဲ့ရပါတယ္။

က်မလည္း ေယာက္်ားနဲ႔အဲေလာက္ႀကီး မေနခဲ့ေပမဲ့ ေက်ာင္းကသန္႔ရွင္းေရးနဲ႔က်မွအလိုးခံလိုက္ရတယ္ ေတာ္ေတာ္လိုးနိုင္တဲ့လူႀကီး အင္းေလ အျပင္မွာရွာလိုးရင္ေတာင္ အေပါစားပဲရမွာ ခုဟာက ေဒါက္တာဆရာမ တေယာက္ကိုလိုးရေတာ့ အားရေအာင္လိုးသြားတာ အိပ္ခ်ိန္ေတာင္မေပးဘူး မနက္၄နာရီထိုးေတာ့ သူ႔ကိုနိးၿပီးျပန္ခိုင္းတာ သူလည္းထၿပီး က်မထဘီ ခြၽတ္ျပန္တယ္

ဟာေတာ္ၿပီေလ ဒီမွာႏုန္းေနၿပီ အဝွာကလည္း က်ိန္းေနၿပီ

မရဘူးကြာ မေပးရင္မျပန္ဘူး

အရမ္းအနိုင္က်င့္တာပဲ ဒါနဲ႔ က်မလည္းပလက္ေပါင္ကားေပးလိုက္တယ္ သူလည္းေပါင္ၾကားဝင္ၿပီး လီးႀကီးက်မအဖုတ္ကိုေတ့ၿပီး ထိုးထည့္လိုက္တယ္

ဘြတ္ ဖြတ္ လီးကလည္း လိုးတိုင္းမာေနတာပဲ

အင့္ ေရာ႕ ဘြတ္

အားးးးးးရွီးးးးးးးး

ဝင္လား ခ်စ္

အင္းးးးအားးးးဝင္တယ္ အရမ္းနာလို႔ေအာ္ေနတာ ေမာင္ရဲ႕လီးဝင္လို႔ေပါ့ ဒါေပမဲ့ေနာက္ေတာ့လည္း ေကာင္းတယ္ ရွက္လာပီကြာ

ေမာင္

ေျပာေလ

ခ်စ္ ေလ ေမာင္ရဲ႕လီးကို စဲြေနၿပီ ရွင့္ ခ်စ္ကိုလိုးေပးရမယ္ေနာ္

လိုးေပးမွာေပါ့ ခ်စ္ေယာက္်ားျပန္လာရင္ေကာ

အဆင္ေျပသလိုေပါ့ ခုေတာ့ ေဆာင့္ေပးအံုး

အင့္ ေရာ႕ ဘြတ္

အားးးရွီးးးးးးးးေကာင္းးတယ္ ေဆာင့္ ေဆာင့္ ပိီးေတာ့မယ္ အားးးးက်မပီးလို႔ သိတ္မၾကာခင္က်မအဖုတ္ထဲအရည္ေတြပန္းထည့္လိုက္တယ္ခနစိမ္ထားပီး သ့လီးႀကီးဆဲြထုပ္လိုက္တယ္ သူလည္းခနေနၿပီးျပန္သြားတယ္။


မနက္လင္းေတာ့ က်မေယာက္်ားျပန္လာတယ္

ေမာင္ ပပအအတြက္ဘာမုန္႔ပါလည္း

ပပ အေရးေပၚသြားရတာေလ ေရာ႕လမ္းကေန ကိတ္မုန္႔ဝယ္လာတယ္

အင္းပါ ဒါေၾကာင့္ေမာင့္ကို ခ်စ္ရတာ

ပပ အတန္းဝင္စရာ ရွိလား

မရွိဘူး ေမာင္

ေမာင္က သူပုဆိုး ခြၽတ္ၿပီး သူ႔လီးႀကီးနဲ႔က်ပါးစပ္နားလာေတ့ေပးတယ္ က်မလည္စုပ္ေပးလိုက္တယ္ မစုပ္ခင္ကထဲကေတာင္ေနတာ က်မေပါင္ၾကားဝင္ပီး သူ႔လီးနဲ႔ထိုးထည့္လိုက္တယ္

အားးးးးးးနာတယ္ နာတယ္

လီးက ပံုမွန္ဆိုက္ပါ အေစာကဦးျမင့္နိုင္လိုးထားလို႔နာေနတာ ေမာင္ကထပ္လိုးေတာ့နာတဲ့အရွိန္ကက်န္ေသးေတာ့ ေအာ္မိတာ ေမာငိကေတာ့ သူလိုးလို႔နာတယ္ထင္ၿပီး သေဘာက်ေနတာေပါ့ သိတ္မၾကာခင္၂ေယာက္လံုးၿပီးၾကတယ္ ေမာင္ရင္ခြင္ထဲဖက္ပီးအိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္

မနက္ေစာအတန္းခ်ိန္မရွိေပမဲ့ ေျပာေ႐ႊ ့ရစာပို႔ၿပီးမွ ပါခ်ဳပ္ကိုကန္႔ေတာ့ရေသးတယ္ ပါခ်ဳပ္ကလည္း အသက္ႀကီးေပမဲ့ သူ႔မ်က္စိက မရိုးဘူး ဖင္ၾကည့္လိုက္ နို႔ၾကည့္လိုက္နဲ႔ ကန္႔ေတာ့ထားတဲ့ပစၥည္းသူ႔အခန္းပို႔ေပးလိုက္တယ္ ပုဆိုးကို ခုတင္ေပၚထားလိုက္ေတာ့ ေနာက္ကေနအဖက္ခံလိုက္ေတာ့

အို ဆရာႀကီးကလည္း ဘာလုပ္ထာလည္း

ဆရာမ က အရမ္းလွေတာ့ မေနနိုင္ဘူးကြာ

သူလက္ႀကီးက က်မနို႔ကို စုပ္နယ္ထားေတာ့ ပိပ္ကလည္းအရည္စိမ့္လာတယ္ ဒါနဲ႔ဆရာႀကီးကိုျပန္ဖက္လိုက္တယ္ ေနာက္ေတာ့တိုင္ပင္မထားပဲ နႈတ္ခမ္းခ်င္းစုပ္မိက်တယ္ သူလွ်ာႀကီးကက်မပါးစပ္ထဲ တိုးဝင္လာတယ္ စုပ္ေပးလိုက္တယ္ ခနေနေတာ့ က်မအင္က်ီကိုခြၽတ္တယ္ ဘယာစီယာဂ်ိတ္ကိုလက္တဖက္ထဲနဲ႔ျဖဳတ္လိုက္တယ္ ေတာ္ေတာ္ကြၽမ္းတယ္ ဒါနဲက်မရဲ႕နို႔ကိုနယ္ ပြတ္တယ္ နို႔သီးေလးကို ေခ်တယ္ အိပ္ယာေပၚလွဲခ်ေတာ့ ထပ္လ်က္ႀကီး နို႔ကိုစို႔တယ္ အရမ္းစို႔တာပဲ တဖက္ကိုနယ္ထားတယ္ နို႔က္ုင္တဲ့လက္ကေန ေအာက္ဆင္းၿပီး အဖုတ္ကိုပြတ္ေတာ့တာပဲ အရည္ေတြကလည္း စိမ့္က်လာတယ္ လက္ႀကီးက အဖုတ္ထဲထိုးထည့္လိုက္ေတာ့

အားးးးးးးေပကုန္လိမ့္မယ္

ဘာေပမွာလည္း ပပရဲ႕

ဆရာလက္ေပကုန္မွာေပါ့

ေနာက္ေျပာရင္းနဲ႔ ေပါင္ၾကားေခါင္းဝင္ၿပီး က်မအဖုတ္ကိုယက္ပါေလေရာ

အားးးးးးဘာလုပ္ထာလည္းဘုန္းနိမ့္လိမ့္မယ္ ဆရာယ္

ကိုယ္ခ်စ္လို႔ယက္ေပးတာ ရတယ္

ယက္ရင္းနဲ႔တပါတ္လည္ၿပီး လီးႀကီးက က်မပါးစပ္နား ေရာက္လာေတာ့ လူႀကီးသေလာက္လီးႀကီးတယ္ စုပ္ေပးလ္ုက္တယ္ ဒစ္ကိုစုပ္ေပးလိုက္ေတာ့

ေကာင္းတယ္ ပပရယ္ ၿပီးသြားလိမ့္မယ္ ေပါင္ကားလိုက္ကြာ က်မလည္းကားေပးလိုက္တယ္ ေပါင္ၾကားဝင္ၿပီး သူ႔လီးႀကီးနဲ႔ေတ့ၿပီး ေျဖးေျဖးခ်င္းသြင္းတယ္

အားးးးးးးနာတယ္ နာတယ္

ကိုလည္း ေျဖးေျဖးလုပ္ေနတာပဲ

ေျဖးေျဖးလုပ္လည္း ကိုလီးက အရမ္းႀကီးတာကို

အင့္ ေရာ႕

ဘြတ္ ဘြတ္ ဖြတ္

အားးးးရွီးးးးးးးးေျပာလို႔လည္းမရဘူး ျပန္ခြၽတ္

ဘြတ္ ဘြတ္ ၿဗိ

အားးးးရွီးးးးးးးးအရမ္းဆိုးးတာပဲ သြင္းျပန္ၿပီ

က်မလည္း သူရင္ဘတ္ႀကီးက္ု ထုျပစ္လိုက္တယ္

ဘုန္းးးဘုန္းးး

ပပအဖုတ္က အရမ္းေကာင္းလို႔ကြာ ေအာင့္ခံေပးကြာ

ေဆာင့္ပါမ်ားေတာ့လည္း ေကာင္းလာတယ္ အရည္ေတြကလည္းထပ္ထြက္တယ္ က်မလည္း ေကာ့ေပးမိတယ္ ဒါကိုသူက ရိပ္မိေတာ့

ပပေကာင္းေနပီမလား

အင္း အရမ္းႀကီးေတာ့ မေဆာင့္နဲ႔အံုး ကိုလီးကအရမ္းႀကီးေတာ့ ေၾကာက္တယ္

ဘာကိုေၾကာက္ထာလည္း

ကိုကလည္း ပပအဖုတ္ကဲြကိုေပါ့ ခုေတာင္နာေနေသးတာ

အင္းပါ သူလည္းေျဖးေျဖးနဲ႔အခ်က္၃၀ေလာက္ေဆာင့္လိုက္အရွိန္ကတေျဖးေျဖးတင္လာေတာ့ က်မလည္းသူ႔ေက်ာျပင္ကိုကုတ္ခ်စ္မိတယ္

ကို ေဆာင့္ ေဆာင့္ ဟင္းးးးးးရွီးးး

ေရာ႕ အင့္ ဘြတ္ ဘြတ္

အားးးးးးးကြၽတ္ ကြၽတ္

နာလို႔လား ပပ

ရတယ္ နာေပမဲ့ ေကာင္းေနၿပီ ေဆာင့္ေဆာင့္

အင့္ အင့္ ဘြတ္

အားးးးကို ေဆာင့္ေတာ့ကြာ မညႇာေတာ့နဲ႔ အဖုတ္ကဲြခ်င္လည္းကဲြပါေစ ေဆာင့္ေနာ္

ဒါဆိုလည္း ေဆာင့္ၿပီ

ေရာ႕အင့္ ဘြတ္ အင့္ဟာ

အားးးးးးရွီးးးးးးးးေကာင္းတယ္

ေျဖာင္းးးေျဖာင္းးဘြတ္

အားးးးးးကို ပပပီးေတာ့မယ္

အင္း ကိုလည္းပီးေတာ့မယ္

အရမ္းေဆာင့္ခ်ၿပီး သူ႔လီးကအဆံုးထိေအာင္ကပ္ထားၿပီ က်မအဖုတ္ကလည္း ပီးခ်င္ေနေတာ့ သူ႔လီးႀကီးကိုညႈပ္စုပ္တယ္သူလည္း ပပအဖုတ္ထဲအရည္ေတြပန္းခ်လိုက္တယ္ က်မလည္းသူအရည္ေတြပန္းခ်ေတာ့ က်မအဖုတ္ကလည္းအရည္ေတြပန္းခ်မိတယ္ သူလည္း က်မအေပၚထပ္လ်က္ႀကီးေပါ့

အရမ္းေကာင္းတာပဲ ပပရယ္

တူတူပဲ ပပလည္းေကာင္းတယ္

ပပတို႔ဘယ္ေန႔ေျပာင္းမလည္း

ဒီရက္ထဲ ကို

သူလည္း က်မ နႈတ္ခမ္းေလးစုပ္လိုက္ နို႔အံုကိုနယ္အသီးေလး ေခ်လိုက္နဲ႔

ကို ကို႔လီးႀကီးျပန္ထလာၿပီ

အင္းသူက ပပလိုအေခ်ာလွေလးဆိုေတာ့ လိုးလို႔မဝဘူး

အင္းပါ လိုးပါ သူလည္းက်မ ေျခေထာက္၂ေခ်ာင္းကို ပခုန္းေပၚထမ္းပီးလိုးတာ

ေဖာင္းေဖာင္း

အားးးကို လီးႀကီးက အရမ္းဝင္တာပဲ အခ်က္၅၀ေထာက္ေဆာင့္ပီးေတာ့ ၂ေေယာက္လံုးအတူပီးတယ္ တေနကုန္နားလိုက္လိုးလိုက္နဲ႔ ညေနက်မွျပန္ရတယ္သူကေတာ့ ၅ခ်ည္ပီးက်မကေတာ့မမွတ္မိေတာ့ဘူး လူလညားၿပိဳင္းက်သြားတယ္ အဖုတ္လည္းက်ိန္းစပ္ေနတယ္ လမ္းေတာင္မေလ်ာက္နိုင္ဘူး ဆရာအခန္းမွာပဲေရမိုးခ်ိဳးၿပီး ျပန္လာတယ္ က်မအခန္းျပန္ေရာက္ေတာ့ ေမာင္ကေတာ့ေမွ်ာ္ေနတာေပါ့ က်မလည္း

ေမာင္ရယ္ လက္မွတ္ေတြအစံုထိုးခိုင္းရေတာ့ ပင္ပမ္းတယ္ေမာင္ရယ္

ပပ သံပုရာရည္ ေဖ်ာ္လိုက္မယ္ေနာ္

အင္း ေမာင္

ေမာင္ေဖ်ာ္လာတဲ့သံပုရာရည္ ေသာက္ၿပီးအနားယူလိုက္တယ္ အားေဆးလည္းေသာက္လိုက္တယ္တေမွးေလာက္အိပ္လိုက္ေတာ့ လူလည္းလန္းသြားတယ္ ေမာင္ကအနားလာၿပီး နဖူးေလးသပ္ေပးလိုက္ နႈတ္ခမ္းေလးစုပ္လိုက္နဲ႔

ေမာင္ ေနမလို႔လား

အင္းးးေနာက္ရက္ေတြက် မလိုးရေတာ့ဘူးေလ

အင္းပါ က်မလည္း ေမာင့္စိတ္တိုင္းက် ေပးလိုက္တယ္

ဒီလိုနဲ႔ေျပာင္းဖို႔ေ႐ႊ ့ဖို႔လုပ္က်တယ္ ေမာင္ကေတာ့ေနခဲ့တဲ့ေက်ာင္းနားမွာ မိတၱဴဆိုင္ေလးဖြင့္တယ္ က်မကေတာ့ ေနာက္ေျပာင္းရမဲ့ ေက်ာင္းကိုခရီးဆက္ရပီေပါ့

ဆက္ရန္

ေမာင္ႀကီး

Popular posts from this blog

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၅)

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၇)