GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၂)

GTC မွာေတြ႕ၾကမယ္

အပိုင္း (၂)

ခုန သူဆင္းသြားေတာ့ က်မရင္ထဲလည္း ဟာတာႀကီးေပါ့ သူနမ္မည္က ကိုသံေခ်ာင္း တကယ္ပဲဘာမာသလည္း မေမးနဲ႔ သံေခ်ာင္းထက္ေတာင္ မာေသးတယ္ လူကအသားညိဳညိဳ တုတ္တုတ္နဲ႔ ေပါ့ က်မေနတဲ့ၿမိဳ႕ေရာက္ေတာ့ ကိုသံေခ်ာင္းဆီက ဖုန္းလာတယ္ လြမ္ေနေၾကာင္း က်မလည္းအလိုက္ထိုက္ေတာ့ ေျပာျဖစ္ပါတယ္ ေမာင္နဲ႔လည္းဖုန္ေျပာျဖစ္တယ္ က်မျပန္လာမဲ့ေန႔ခရီးထြက္စရာေပၚလာလို႔ တပါတေလာက္ၾကာမယ္ေျပာထားတယ္ က်မလည္း ေက်ာင္းတာဝန္ရွိလို႔ မန္ေလးကို ျပန္လာခဲ့ရပါတယ္ ကိုသံေခ်ာင္ကလည္း က်မျပန္မဲ့ေန႔သူလည္း မန္းေလးကို တက္မယ္ေျပာပီး ဒိတ္လုပ္တယ္ေပါ့ ထိုင္ခံုနံပါတ္ေျပာျပလို႔ က်မနားက ခံုနံပါတ္သူရေအာင္ျဖတ္ထားလိုက္တယ္ အဲဒီလိုနဲ႔ မန္ေလးကိုတက္လာပါတယ္ လမ္းကေနတက္လာပီး ကိုသံေခ်ာင္းဟာ က်မနားကပ္ထိုင္လိုက္ပါတယ္ ကားကေမာင္ေနရင္းနဲ႔ ေမွာင္ရိပ္သန္းလာေတာ့ လက္ခေလးကို ဆုပ္ကိုင္တယ္ က်မလည္း ရုန္ပါေသးတယ္ သူကိုင္တာၿမဲၿမဲကိုင္ထားေတာ့ ရုန္းလို႔မရဘူးေပါ့ ေနာက္ေတာ့ ပခုန္းေလးဖက္ပီး သူ ႔ဘက္ရိုင္က်လာေတာ့ က်မရဲ႕ နႈတ္ခမ္းစုပ္ေတာ့တာပဲ က်မလည္းျပန္စုပ္လိုက္တယ္ တီရွပ္အပြဝတ္ထားေတာ့ လက္ကေအာက္အေပၚတက္လာပီး ဘယာအေပၚကေန နို႔ကိုနယ္ေတာ့တာပဲ ေနာက္ေတာ့ဘယာကေပ်ာ့ေတာ့ ဘယာစီယာကို အေပၚတင္ပီး  နို႔ကိုဒါရိုက္ကိုင္ေတာ့တာပဲ နို႔အသီးေလးကိုလည္း ေခ်ေပးေတာ့ က်မလည္းသူလက္ေပၚကေန ကိုင္ပီး အသံတိုးတိုးေလးနဲ႔ ၿငီးမိပါတယ္ 

ရွီးးးးးးးးးဟင္းးးးးးးးးးအင္းးးးးးး

လက္ကေအာက္ဆင္းသြားေတာ့  ေပါင္ကိုထဘီအေပၚကေန ပြတ္တယ္ သူလည္းေဘးဘီၾကည့္ပီထဘီအထက္ဆင္စ ကိုျဖည္လိုက္ပီး အဖုတ္ထဲ လက္နိႈလိုက္တယ္ က်မလည္းသူ႔နိႈက္လို႔အဆင္ေျပေအာင္ ထိုင္ခံုေရွ႕နဲနဲတိုးပီး ေကာ့ထိုင္လိုက္ေတာ့ က်မ ေစာက္ပတ္တခုလံုး ကိုင္ေတာ့တာပဲ လက္က အေစ့ေလးေခ်ပီး လက္ညိႈးထိုးသြင္းလိုက္တယ္ အရည္ေတြကလည္းအရမ္းကို ထြက္က်ေတာ့တာပဲ ေကာင္းကလည္းအရမ္းေကာင္းေနေတာ့ သူ႔လီးႀကီးစုပ္ကိုင္လိုက္တယ္ ေနာက္ေတာ့အေပၚေအာက္လုပ္လိုက္ေတာ့ လီးကတင္းမာလာေတာ့တာပဲ အဲလိုလုပ္ေနရင္းနဲ႔ သူရဲ႕လက္နဲ႔ က်မေစာက္ပတ္အရည္ေတြပန္းခ်လိုက္တယ္ သိတ္မၾကာခင္သူ႔လီးက အရည္ေတြထြက္က်လာတယ္ ၂ေယာက္လံုးပီးသြားေတာ့ျခင္းထဲက တစ္ရွဴးယူပီးသုတ္လိုက္တယ္ ဒီလိုနဲကားေပၚမွာ၂ေယာက္လံုးအိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္ အိပ္လို႔ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ မန္းေလးကို အေစာႀကီးေရာက္တယ္ ကားငွားဖို႔ကိုသံေခ်ာင္းက ငွားေပးပီးအတူစီးလာၾကတယ္ ေက်ာင္းဂိတ္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ က်မျမင္တာနဲ႔ အေစာင့္ကဝင္ခြင့္ေပးလိုက္တယ္ အခန္းေရွ႕ကားရပ္ပီးအထုပ္ျခင္းထုပ္ ေသာ့က က်မမွာလည္းအပို၁ေခ်ာင္းရွိေတာ့ဖြင့္ဝင္လိုက္တယ္ က်န္တဲ့အခန္းေတြလည္း အိပ္ေတာ့ ကိုသံေခ်ာင္းပါတာမသိလိုက္ၾကဘူး သူ႔ကိုေရွ႕က ဝင္ခိုင္းပီး အထဲေရာက္မွ ေနာက္ကလိုက္ဝင္ပီး တခါးပိတ္လိုက္တယ္ က်မလည္းခုမွသက္ျပင္းခ်နိုင္တယ္

ဟူးးးးးးးးးးးး 

သူ႔ကို ေကာ္ဖီနဲ႔ ဧည့္ခံထားပီး ေရခ်ိဳးလိုက္တယ္ ေရခ်ိဳးအဝတ္စားလည္းပီး ေပါ့ေပါ့ပါးပါးဝတ္ပီး သူ႔အနားေလးထိုင္လိုက္တယ္

ကိုသံေခ်ာင္းကလည္း က်မကို ဖက္လိုက္ပီး နႈတ္ခမ္းကိုစုပ္တယ္

ဆရာမ ရယ္ ေရခ်ိဳးထားေတာ့ လတ္ဆတ္ပီး အရမ္းေကာင္းတာပဲ ေနာက္ေတာ့က်မကို ေပြ႕ခ်ည္ပီး က်မတို႔လင္မယားအိပ္တဲ့ ခုတင္ေပၚေခၚသြားတယ္ ခုတင္ေပၚေရာက္ေတာ့အသာခ်ပီး  အင္က်ီဆဲြခြၽတ္တယ္ ဘယာစီယာခြၽတ္ဖို႔ ေက်ာေအာက္ကို လက္နိႈက္ေတာ့ က်မလည္းေကာ့ေပးမိတယ္ ဂ်ိတ္လည္းျပဳတ္ေရာ ေပၚလာတဲ့က်မနို႔ ကိုနယ္တယ္ ေနာက္သူေခါင္းငံု႔ခါပီးနို႔ကို စို႔တယ္ အရမ္းစို႔တာပဲ

အားးးးးးးးေျဖးေျဖး နို႔သီးေလးေတာင္က်င္သြားတာပဲ နို႔လည္းမထြက္ပဲနဲ႔ အရမ္းစို႔တာပဲ

နို႔မထြက္ေပမဲ့ အရမ္းေကာင္းတယ္

ေနာက္ေတာ့ လက္က ေအာက္ဆင္းပီးက်မေစာက္ပတ္ကို ပြတ္ေတာ့တာပဲ လက္ထိပ္က အေစ့ေလးကို ထိုးထိုးပီး ကလိေနေတာ့ အရည္ေတြကလည္းအရမ္းထြက္ေနတယ္ အဖုတ္ကလည္း အရမ္းယားတက္လာေတာ့သူရဲ႕လီးကို စုပ္ကိုင္လိုက္တယ္ လီးက သံေခ်ာင္းဆိုတဲ့အတိုင္းမာေတာင္ေနတာပဲ

အႀကီးႀကီးပဲရွင္ရယ္ တကယ္ပဲ က်မလည္းသူ႔လီးအေပၚေအာက္ဆဲြပီး  လုပ္ေပးလိုက္ေတာ့  သူက က်မေပါင္ၾကား ဝင္ထိုင္ပီး ေစာက္ပတ္ကို ေသခ်ာၾကည့္တယ္

ဘာလိူ႔ၾကည့္ေနတာလည္း ရွက္စရာႀကီး

ဆရာမ ဟာေလးက အရမ္းလွလို႔

ဟာ လွပါဘူး အ အား

သူ က်မေစာက္ပတ္ကို ယက္တယ္ အဖုတ္နႈတ္ခမ္းၾကားကို လွ်ာထိုးပီးယက္ထာ အရည္ေတြထြက္လာရင္လည္းစုပ္ပစ္လိုက္တယ္ အေစ့ေလးကိုလည္း ဆဲစုပ္တယ္

ကို ဘယ္လိုလုပ္ေနတာလည္း အားးးးရွီးးးးး
ေကာင္းတယ္ ေတာ္ေတာ့ကြာ

သူလည္းေပါင္ၾကားမွာေနရာယူပီး က်မေစာက္ပတ္ ထဲေတ့ထားတယ္ က်မေယာက္်ားမဟုတ္တဲ့လီးပထမဆံုးသြင္းေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ ရင္လွပ္လွပ္နဲ႔ ေစာင့္ေမွ်ာ္မိတယ္

ၿဗိ  ဖြတ္  ဘြတ္ ရွဴးးးးးးး

အားးးးးးးနာတယ္ နာတယ္ ေျဖးေျဖး

သူလည္း လီးတဝက္ေလာက္ထိသြင္းပီး ခနရပ္ထားပါတယ္ အဖုတ္ထဲလည္းျပည့္ၾကတ္ေနတာပဲ လီးက တုတ္တယ္က်မေယာက္်ားထက္တုတ္တယ္ တဝက္ေလာက္နဲ႔ ေညႇာင့္ေန႔ပီး နို႔ ကိုစံုကိုင္ထားတယ္ ေနာက္ပီး နႈတ္ခမ္းကိုစုပ္တယ္ က်မလည္း သူ႔ကိုျပန္ဖက္ပီး သူ႔နႈတ္ခမ္းကို ျပန္စုပ္လိုက္တယ္

ဆရာမ ထပ္သြင္းမယ္ေနာ္ က်မလည္း အင္း လိုက္မိတယ္

ျဗစ္ ျဗစ္ ဖြတ္ ဘြတ္

အားးးရွီးးးးးးးအားးးရွီးးးး နာတယ္

ခနေလးပါ ဆရာမ ရယ္ အင့္ ေရာ႕

ေသပီ အားးးးးဘြတ္ အားးးနာတယ္လို႔ တအားလုပ္ထာပဲ သူ႔လီးက အႀကီးႀကီးနဲ႔

ေနာက္ေတာ့ သူေျပာသလို ေဆာင့္ရင္း ေဆာင့္ရင္းနဲ႔ ေကာင္းလာတယ္ သူကလည္း လုပ္နိုင္တယ္ ၁၅မိနစ္ေလာက္ကို မနားတမ္း ဆက္တိုက္ေဆာင့္ေနတာ လီးကလည္း အဆံုးထိေအာင္ကို ေဆာင့္တာ ဆီးခံုခ်င္ တဖတ္ဖတ္ရိုက္ေနတာ က်မလည္း ေကာင္းလာေတာ့ ေကာ့ေပးမိတယ္ ဒါကို သူက ရိတ္မိေတာ့

ဆရာမ က်ေနာ္ ျမန္ေတာ့မယ္

က်မလည္း အင္းပါရွင္ လို႔ေျပာမိလိုက္တယ္

ဘြတ္ ဗ်ိ ဗ်ိ  လီးက အဆံုးဝင္သြားပီး အထဲမွာ ႀကိတ္လိုးေနတယ္ သူနဲ႔က်မ မ်က္နာက ကပ္ေနတာေပါ့ သူက ေကာင္းလားဟင္ လို႔ေမးတယ္ က်မလည္း  အင္း လို႔ ေခါင္းညိမ့္ျပလိုက္တယ္ 

ပါးစပ္က ေျပာကြာ

ဟာ ကြာ 

ေျပာကြာ 

အဲလိုသူက ေျပာရင္းနဲ႔ ထိုးထည့္ေဆာင့္ခ်လိုက္ေတာ့

အားးးးးရွီးးးးးးးးေကာင္းတယ္ သူရယ္

ဘာေကာင္းတာလည္း

သူ လုပ္ေပးတာ ေကာင္းတယ္ ေျပာေနတာေလ

ဘယ္က သူလည္း ကြာ

ရွင့္ ကို ေျပာေနတာရွင့္ ရွင္လုပ္ေပးတာ ေကာင္းတယ္လို႔ ေျပာေနတာ

က်ေနာ္က ဘာလုပ္လို႔လည္း

အသားယူမွန္း သိေပမဲ့ က်မလည္း ဖီးလ္တက္ေနေတာ့ ေျပာမိတယ္

ရွင့္လီးႀကီးနဲ႔ က်မ ေစာက္ပတ္ ကို လိုးေပးတာ အရမ္းေကာင္တယ္ ရွင့္

ဆရာမ ရယ္ အဲလိုေျပာရင္ လိုးလို႔အရမ္းေကာင္းလို႔ ေျပာတာပါ ေျပာမယ္ေနာ္

အင္းပါ ရွင္

တကယ္ကို လိုးနိုင္တယ္ ရွင္ က်မ တခါပီးလို႔ သူမပီးေသးဘူး

ဒီတခါ ေနာက္ဆုပ္ပီး အားနဲ႔ ေဆာင့္ခ်လိုက္တယ္

ဘြတ္ ဒုတ္  ၿဗိ ျဗစ္

အားးးအမေလး  နာတယ္ နာတယ္ ရွီးးးး

ဆရာမ ဝင္လားဟင္

ဒီေလာက္ၾကတ္သတ္ပီး သူ႔လီးႀကီးက  ထိုးခဲြသြားတာ က်မေစာက္ပတ္ ထဲမဝင္ပဲေနပါ့မလား 

သူလည္း အဲလိုေျပာေတာ့ ေဆာင့္အားက ပိုလိုးလာတယ္ က်မလည္း သူ႔ကိုဖက္ပီး

ေဆာင့္ေဆာင့္ေကာင္းေနပီ အရမ္းေဆာင့္ ရွင့္စိတ္ႀကိဳက္ေဆာင့္ေနာ္

သူလည္း အားးးအရမ္းေကာင္းတယ္ ေစာက္ပတ္ေလးက စီးပီးႏူးညံ့ေနတာပဲ

အင့္   အင့္   အင့္

က်မလည္း ဟင္းးး အင္းးးးသူ႔ကိုပိုဖက္ပီး ပီးခါနီးေတာ့ ေကာ့ေပးလိုက္တယ္ က်မအရည္ေတြထုတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႔လီးထဲက အရည္ေတြဟာ က်မေစာက္ပတ္ထဲပန္းခ်လိုက္တယ္ က်မလည္း သူ႔လီးႀကီးကို ေစာက္ပတ္ကေန ညစ္ေပးလိုက္တယ္ အရည္ေတြအားလံုးက်မအဖုတ္ထဲဝင္ပီး အိပ္ယာေပၚ ျပန္စီးက်လာတယ္ သူလည္းက်မညာဘက္ေဘးလွဲခ်လိုက္တယ္

က်မလည္း သူ႔မ်က္နာေပၚက ေခြၽးေတြကို လက္ဖဝါးေလးနဲ႔ သုတ္ေပးလိုက္တယ္ သူကလည္း က်မပါးေလးေတြ နမ္းလိုက္ နို႔ ကိုနယ္လိုက္ ေပါ့

ေကာင္းလားဆရာမ

အင္း ေကာင္းတယ္သူ

က်ေနာ့္ ကို သူ လို႔ေခၚေနမွာလား

သူကေကာ ဆရာမ လို႔ေခၚေနတာေလ

အင္းပါ ဒါဆို လင္ေလး လို႔ေခၚေပါ့ က်ေနာ္က ဒုတိယ လင္ကို

အမယ္ လင္ေလး မေခၚပါဘူး လင္ႀကီးလို႔ပဲ ေခၚမွာေပါ့

ဘာလို႔တုန္း ဆရာမ ကလည္း

က်မေယာက္်ား ထက္ ရွင္ဟာႀကီးက ပိုႀကီးလို႔ လင္ႀကီးလို႔ေခၚလိုက္မယ္ သိလား က်မလည္းသူ႔လီးႀကီး စုပ္ကိုင္လိုက္တယ္

တကယ္လား

အင္း  တကယ္ပဲ အရမ္းႀကီးတယ္ သူက ပပထက္ႀကီးေတာ့ ကိုကိုလို႔ေခၚမယ္ေလ  ကိုကိုကလည္း က်မကို ခ်စ္ေလးလို႔ေခၚေပါ့

အင္း ေကာင္းတယ္ ကိုကိုနဲ႔ ခ်စ္ေလးေပါ့

ေျပာရင္း နဲ႔က်မလက္ထဲမွာ သူ႔လီးႀကီးေတာင့္တင္းလာေတာ့

ေဟာ ကိုကို ေကာင္ႀကီးျပန္ထလာျပန္ၿပီ

အဲဒါ ခ်စ္ေလးကို လိုးခ်င္လို႔ေပါ့ ဒီတခါကုန္းေပးေလ

က်မလည္း သူ႔လီးႀကီးကို ကိုင္ၿပီး အရမ္းကဲတာပဲ ေျပာၿပီး ကုန္းေပးလိုက္တယ္ သူလည္းေနာက္ေန ေနရာယူပီး သူလီးႀကီး အဖုတ္နႈတ္ေတ့ၿပီးသြင္းလိုက္တယ္

ဘြတ္ ဘြတ္ ဘြတ္

အားးးးးးရွီးးးးးရွီးးးးးးေျဖးေျဖးစလုပ္ကြာ ကိုကိုလီးကႀကီးေတာ့ နႈတ္ခမ္းေတြစပ္ေနတယ္

အင္းပါ ခ်စ္ရယ္ ေျဖးေျဖးလိုးပါ့မယ္

အင့္ အင့္ အင့္ ေရာ႕ လိုးရင္းနဲ႔ေနာက္ကေနၾကည့္ ဒီဆရာမ ဖင္ကျဖဴေဖြးပီးလံုးေနတာပဲေနာက္ကေနေဆာင့္လိုက္ရင္ ဖင္ကတုံတက္သြားတယ္ သူ႔ဆီကလည္း တအားအားနဲ႔ အိမ္ကမိန္းမလိုးရတာနဲ႔ ကြာပါ့လား ဒါနဲ႔ က်ံဳးတြယ္လိုက္တယ္

ေရာ႕ အင့္ 

ဘြတ္  ဖြတ္  ဖြတ္

အားးးးးးးရွီးးးးးးးးးကိုကို ေကာင္းတယ္ ခ်စ္ကိုအရမ္းလိုးလိုက္ ကိုကို စိတ္ႀကိဳက္တာလိုးေနာ္

အင္းပါခ်စ္ရယ္ 

က်ေနာ္လည္း သူဖင္ကိုၾကည့္ရင္နဲ႔ ပန္းေရာင္သန္းေနတဲ့ ဖင္ေပါက္ေလးကို လက္မနဲ႔ ကလိ လိုက္တယ္ သူလည္းတြန္႔သြားတယ္

ကိုကို ဘာလုပ္ထာလည္း ခ်စ္ဖင္ေပါက္ကို မလုပ္ရဘူးေနာ္

ခ်စ္ကလည္း ေကာင္းလာမွာပါ စမ္းၾကည့္ေလ

ဟာ   မရဘူး မရဘူးေနာ္

ဒါနဲ႔က်ေနာ္လည္း ေစာက္ဖုတ္ကိုပဲလိုးထားလိုက္တယ္  သူလည္းေအာ္ရင္း က်ေနာ္လီးက လည္းက်င္တက္လာပီး သူေစာက္ဖုတ္ထဲအရည္ေတြပန္းခ်လိုက္တယ္သူလည္း  

ပီးေတာ့မယ္ ကိုကို  ထြက္ပီးထြက္ပီး အားလို႔ေအာ္ရင္အိပ္ယာေပၚေမွာက္ခ်လိုက္တယ္ သူလည္းက်မအေပၚထပ္လ်က္က်လာပီး အေမာေျဖေနတယ္ေနာက္ေတာ့ ေဘးလွဲခ်ၿပီး က်မကို သူ႔ရင္ခြင္ထဲထည့္ထားတယ္ က်မလည္း သူ႔လိုးခ်က္ေၾကာင့္ ၿပိဳင္းသြားၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္ မိုးလင္းေတာ့ နိုးလာၿပီး အျပင္အခန္းနားျခင္းသိမွာစိုးေတာ့ အိပ္ယာထဖို႔လုပ္ရာ သူလည္းနိုးၿပီး က်မကိုဇြတ္ဖက္ထားတယ္

ကိုကို

ဟင္ ခ်စ္

မိုးလင္းေနပီ ထေတာ့ေလ

ထခ်င္ေသးဘူးကြာ ခ်စ္ခ်င္ေသးတယ္ကြာ ေျပာၿပီး က်မ နို႔ကို နယ္ေနတယ္

ေတာ္ၿပီကြာ ခ်စ္က အတန္းဝင္ရမွာေလ

မရဘူးကြာ  ဆိုပီး က်မ ေပါင္ေပၚတက္ခြလိုက္တယ္ သူ႔လီးႀကီးကလည္းမာေတာင္ပီး အေပါက္ရွာေနတယ္ က်မလည္း သူ႔လီးကို ကိုင္ပီးေတ့ေပးလိုက္တယ္

ၿဗိ အားးးးးးးရွီးးးးးးး

အားးး ကိုကိုရယ္ ေတာ္ပီေလ ခ်စ္အတန္းဝင္ရအံုးမွာ ညကလည္း ကိုကိုအရမ္းလုပ္ထားတာ မဝေသးဘူးလား အ အု 

က်မကို စကားေျပာခြင့္ေတာင္မေပးေတာ့ပဲ နႈတ္ခမ္းစုပ္ပီး အရမ္းလိုးေတာ့တာပဲ ဆက္တိုက္ေဆာင့္ခ်ရင္းနဲ႔ က်မအဖုတ္ထဲ သူအရည္ေတြပန္းခ်လိုက္တယ္ အခ်ိန္ေတာ့ရပါတယ္ မိုးလင္းတယ္ဆိုေတာ့ ေရမိုးခ်ိဳးအလွျပင္ ကိုသံေခ်ာင္းလည္း ေရမိုးခ်ိဳး ၿပီး ဧည့္သည္ပံုစံနဲ႔ေရာက္သလိုခနေနၿပီးျပန္သြားေနာ႔တယ္ က်မအဖုတ္လည္း က်ိန္းစပ္ေနတယ္ လူကလည္းၿပိဳင္းေနတယ္ လမ္းေလ်ာက္ရင္အဖုတ္ကနာေနေတာ့ သတိထားပီးအတန္းဝင္လိုက္တယ္ ေက်ာင္းသူေလးေတြက တခ်ိဳ႕မိတၱဴလာဆဲြၾကတယ္ ေမာင္က ခရီးသြားေတာ့ က်မကပဲလုပ္ေနရတယ္ ခေလးမေလးေတြက ဦးမရွိဘူးလားေမးတယ္

ညီးတို႔ ဦးက ခရီးသြားေနရလို႔ ေျပာလိုက္ရတယ္

ခနေလာက္ေနေတာ့ ေမာင့္ဖုန္းလာတယ္ ဒီေန႔ထမင္းစားခ်ိန္ေရာက္မယ္ေျပာထားတယ္ မနက္က ကိုသံေခ်ာင္းလိုးထားလို႔ အဖုတ္ကနာေနတာ ေမာင္လာရင္ဘယ္လိုလုပ္ရမလည္း

Popular posts from this blog

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၅)

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၄)

GTCက မွာေတြ႕ၾကမယ္ အပိုင္း(၇)